Getting closer to summer

Cześć Kochani ! Dzisiaj mam dla Was letnią stylizacje ,wybrałam krótkie spodenki z zakładkami a więc z przodu wyglądają jak spódniczka :) był to jedyny element we wzory w stylizacji z racji tego że stawiam na minimalizm dobrałam do nich czarny t-shirt i cienki kardigan z mgiełki.
Do całości dołożyłam sandałki z primark'u .
Jest to bardziej wersja casual'owa  ale oczywiście można ją szybko zmienić na elegancką zakładając szpilki i np żakiet :)
A wiec tyle jeśli chodzi o stylizacje ,wiem że ostatnio się zaniedbałam i rzadko coś dodaje ,ale w wakacje to się zmieni ! daje słowo :D Za kilka dni wyjeżdżam więc będę się starała przygotowywać dla Was jak najwięcej stylizacji :)
A jeśli chcecie śledzić mnie na co dzień  ,zapraszam na mojego snapchata który stał się ostatnio moją ulubioną aplikacją :D
Snapchat :moniiia17
Instagram : definitelyfashionablebymona

P.S Jeśli macie jakieś konkretne propozycje na stylizacje które byście chcieli zobaczyć ,albo chcecie się czegoś dowiedzieć ,to śmiało piszcie albo w komentarzach albo na pocztę monikabba97@gmail.com









PHOTO ; SZYMON TIL
SHORTS ; PRIMARK
SANDALS ; PRIMARK
T-SHIRT ; NEW YORKER 
CARDIGAN ; H&M
SUNGLASS ;RAY-BAN 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze: