Casual

Cześć Kochani !
Tak jak obiecałam częste dodawanie postów podczas mojego wyjazdu tak staram się dotrzymać słowa ,aczkolwiek wystąpiły małe komplikacje i niestety nie dodam tyle ile chciałam ;/
ale nadrobimy ! :)
Dzisiejszy outfit to styl casual'owy
Dla tych co nie wiedza co to znaczy :
Styl casualo'wy oznacza ubieranie się w swobodną i wygodną odzież ,nie są to stroje zbyt uroczyste ani zbyt zwyczajne. Casual to coś na pograniczu sportowej elegancji ,nadaje się na spacer ,na zakupy ,na luźne spotkanie czy też weekendowe aktywności.
Ubrania casual'owe stwarzają wiele możliwości i różnorodności ,łączą klasykę ,luz i elegancje.
Mam nadzieję że choć trochę przybliżyłam Wam znaczenie tego terminu.

Prawie wszystkie ubrania i akcesoria które zestawiłam kupiłam w Primark'u ,wyjątkiem był biały       t-shirt z New Yorker'a .
















Share this:

CONVERSATION

1 komentarze: