THE LAST RAYS OF SUMMER

Hej Kochani !
Chociaż za oknem już szaro i zimno ,Ja mam dla Was jeszcze sesje z lata ,\ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. :)
Tak jak i poprzednią sesje wykonała niezastąpiona Ania ,na dole podam Wam link do Jej bloga ,także wpadajcie. :)
Co do stylizacji postawiłam na casual'owy look ,ograniczając go do bieli i kolorowych akcentów w postaci np. marynarki.
Kolor biały kojarzy się z elegancją i prostotą ,do tego kolorowa marynarka która idealnie ożywiła stylizacje , taki zestaw idealnie sprawdzi się na różne okazje , sportowe buty zawsze możemy zamienić na kolorowe szpilki a krótki top na bardziej elegancki T-shirt czy też białą koszule.

Pod koniec możecie zobaczyć dodatkowo kilka zdjęć z kawiarni ,gdzie również postawiłam na casual i wybrałam prostą białą sukienkę w paski oraz sportowe buty. :)






















PHOTO :ANNA PUDŁO
http://loveandshootblog.blogspot.com/


DRESS : BERSHKA 
SHOES : STRADIVARIUS
JACKET : BERSHKA 
TOP : NEW YORKER
TROUSERS : BERSHKA 
BAG :ORSAY 
SUNGLASSES : RAY BAN 

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze: