MUST HAVE

Cześć Kochani !

Jak pewnie zauważyliście na blogu dokonały się pewne zmiany i mam nadzieje, że to nie jedyne jakie zaszły ;) ,ale przejdźmy do dzisiejszych zdjęć.
Kolorami-jak widać- idealnie wpasowałam się w klimat Euro :D i mocno trzymam kciuki za chłopaków, jak pewnie większość z Was :)
Nie przypadkowo wpis nosi nazwę "must have", otóż przygotowałam dla Was stylizacje z perełkami na ten sezon ,których nie powinno zabraknąć w  Waszych szafach.
Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że falbany zagościły na dobre. 
Możemy je znaleźć na każdej części garderoby już chyba w każdej sieciówce, można by pomyśleć, że to mały detal, jednak często to właśnie on będzie tworzył całą stylizacje. 
Skoro tak, czemu by nie połączyć spódniczki z falbankami z białym body z dekoltem typu carmen ,taki fason to zdecydowanie najbardziej efektowny trend tego sezonu.
W sklepach możecie spotkać suknie ,sukienki ,body ,bluzki i kombinezony z odsłoniętymi ramionami ,właśnie na takie stawiajcie, a na pewno nie pożałujecie :)
Mogło by się wydawać, że body już nie powróci do świata mody ,ale jak to w nim bywa, nie da się nic przewidzieć ,a jak już kiedyś napisałam moda ciągle powraca, tak też było i tym razem ,bum i mamy kolejny must have, bez którego nie można się obejść w tym sezonie.
Idealnie sprawdzi się do spodenek i spódniczek.
Wiązane buty -strzał w 10 ! Na słupku -idealne dla tych co zawsze chcą wyglądać elegancko , 
sprawdzą się do spodenek ,spodni ,spódniczek jak i sukni ,a więc spokojnie można w nie zainwestować a, na pewno nie będą leżeć w szafie:)
I ostatni must have ,który czuje, że nie opuści mnie ani na chwile tego lata, to jeansowa kurtka. Idealna na każdą okazje i do każdej stylizacji. W sklepach można znaleźć różne fasony i wybrać idealny dla siebie. Ja wybrałam tą ze Stradivarius'a z kolorowymi, podkreślającymi wakacje naszywkami, które również mogą ożywić np. nasze stare szorty :)









































PHOTO :KAROLINA PSONKA
SKIRT :STRADIVARIUS
JACKET :STRADIVARIUS

BODY : BERSHKA
SHOES : BERSHKA
BAG :PRIMARK

SUNGLASSES : PRIMARK

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Piękna stylizacja! Wyglądasz w niej rewelacyjnie, całe zestawienie idealnie składa się w jedną całość, a spódniczka dodaje tego seksapilu!
    Pięknie!!!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba! swietne buty, kurtka i torebka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! A najbardziej spodobaly mi się buty, są obłędne! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń