American dream...

Hej kochani :)
Witam Was w nowym roku szkolnym ,mam nadzieję że odpoczęliście i jesteście gotowi na naukę :D
Ale nie będę Was tutaj zamęczać szkołą.

Przejdźmy do stylizacji którą wybrałam ,zainspirowana jest stylem Amerykańskim i oczywiście hippie :)
Dla tych którzy nie wiedzą co kryje za sobie ten termin :)
Hippie to styl który powstał na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego stulecia.
Wtedy to na topie było dążenie do wolności i buntu , ludzie wyrażali swoje poglądy poprzez strój. Żyli w zgodzie z naturą a więc dominowały kolory ziemi.
Osoby które reprezentowały ten styl były bezproblemowe a radość czerpały z najmniejszych rzeczy i cieszyły się każdym dniem.
Oczywiście teraz nie mamy prawdziwych hippie i wszystko uległo modyfikacjom jak to zazwyczaj bywa.
Jednak styl ten powinien nam się przede wszystkim kojarzyć z czymś luźnym  :)

Chciałam Wam również powiedzieć coś o kurtce którą ostatnio zakupiłam w sklepie Bershka.
Kurtka ta ma asymetryczny przód i jest zamszowa. Tak naprawdę można ją wykorzystać na jesień ,wiosnę i na zimniejsze wieczory latem ,a więc takie rzeczy są najlepsze.
O frędzlach już Wam pisałam powróciły jakiś czas temu., były już modne na wiosnę nie mówiąc o lecie ,świat mody je pokochał i zostały na kolejny sezon  a możliwe że zagoszczą na dłużej.
Jak już mówiłam możecie je nosić w prawie każdym wydaniu.
Powrócił również zamsz , staje się on kolejnym hitem po raz kolejny :D
Jest to świetny wybór właśnie na jesień.
A jeśli wybierzecie zamsz i frędzle w jednej wersji  to będzie to totalny hit.














































PHOTO :KAROLINA PSONKA 
SHORTS ; CAMAIEU
SHOES ;H&M 
JACKET ; BERSHKA
SUNGLASSES ; ATMOSPHERE


Share this:

CONVERSATION

4 komentarze: