Black&white

Witam Was moi kochani !
Jak już Wam wcześniej wspomniałam wyjechałam już na wakacje ,przyleciałam do Niemiec ,tak jak w zeszłym roku.
Dzisiaj byłam w mieście Saarbrücken ,gdzie zrobiłam dla Was zdjęcia.
Znowu postawiłam na sportową elegancje ,ostatnio dość często stawiam na takie rozwiązanie,
Połączyłam elegancką górę z żakietem ze sportowym dołem i białymi air max'ami thea ,myślę że całość dobrze współgrała.
Jak już Wam obiecałam będę tutaj przygotowywać jak najwięcej outfitów i dodawać na bieżąco :)
 Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba :))
















JACKET :H&M
T-SHIRT ; H&M
BAG :RESERVED 
LEGGINGS ; SINSAY
SNEAKERS ;NIKE
SUNGLASSES; RAY-BAN

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. Udanych wakacji ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń