California dream

Cześć Kochani !
Przepraszam Was za moją długą nieobecność ,postaram się to naprawić :)

Mam dla Was sesje która powstała ze współpracy z niezastąpioną i uzdolnioną Anią Pudło.
Sesja odbyła się w Katowicach ,gdzie spędziłyśmy miłe ale pracowite popołudnie.
Jej prace będziecie mogli jeszcze zobaczyć nie tylko dzisiaj ;)
Zapraszam również na bloga którego prowadzi Ania:
http://loveandshootblog.blogspot.com

Co do stylizacji wybrałam kolor tego sezonu czyli róż !
Ja postawiłam na jasny pastelowy ponieważ zdecydowanie to mój ulubiony.
Wy oczywiście możecie wybrać jaskrawy ,przygaszony czy ten podchodzący pod fiolet.
Tak macie szerokie pole do popisu :).
Oczywiście nie mogło zabraknąć must have'u tego sezonu czyli bomberki, ale o niej pisałam Wam już w którymś z poprzednich postów. Ja zakochałam się w tej ze Stradivariusa , z palmami, które przywodzą mi na myśl słoneczną Californię. Stąd właśnie jak się pewnie domyślacie, tytuł tego wpisu :)
Całą stylizację przełamałam koronkowym topem z Bershka'i.
Oczywiście nie mogło zabraknąć również niezastąpionych espadryli, ale o nich też już było nie raz.
Całość uzupełniłam jeszcze kilkoma dodatkami, ale to już sami zobaczcie :)




























FOT. ANNA PUDŁO

BOMBER JACKET :STRADIVARIUS
TOP: BERSHKA
SHORTS : PRIMARK
SUNGLASSES : NEW YORKER 
ESPADRILESS : DEEZEE

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze: