Artistic photoshoot again

Na wstępie chciałam Was przeprosić za moją długą nieobecność ,nie mogę Wam obiecać że to się zmieni ,ale mogę powiedzieć że dołożę wszelkich starań żeby to zmienić ,taka obietnice Sb ostatnio złożyłam ,a więc trzymajcie kciuki żeby się udało ! :D

Ale do rzeczy ,dzisiaj chciałam Wam pokazać zdjęcia, które robiłam we wrześniu ,tak wiem trochę już czasu minęło i ja też już się ciut zmieniłam :)
Ale jak to mówią lepiej późno niż wcale ! :D
A więc była to sesja artystyczna ,zero śmiechu ,totalna powaga i nutka tajemniczości ,większa część zdjęć jest za mgłą.
Zwykle dodaje dość normalne fotki w porównaniu do tych ,ale trzeba zbierać doświadczenie i czasem zrobić coś innego :)
Dobra już nie będę przynudzać ,sami zobaczcie i oceńcie ;)

Wpadajcie również na mojego snapchata :moniiia17 ,gdzie dużo mojego życia codziennego :))



























DRESS :BERSHKA 
HIGH HEELS :DEICHMANN 
T-SHIRT : NEW LOOK
JEANS : BERSHKA 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze: