Total look

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną stylizacje total look i znowu wybrałam kolor czarny ,ostatnio bardzo często na niego stawiam :)

Moim jedynym kolorowym elementem była koralowo-biała torebka ,którą już widzieliście w jednej z moich stylizacji.
Tym razem postawiłam na wysokie szpilki z bershka'i i skórzane spodnie z new yorker'a ,a do tego dobrałam mgiełkę z F&F 
Jak widzicie teraz to już typowa elegancja ,nie tak jak ostatnio pomieszana ze sportem :)
A więc już kto co lubi :))---Jak Wam się podoba ? Piszcie 








JACKET : H&M
T-SHIRT : F&F 
TRAUSERS : NEW YORKER 
PINS : BERSHKA 
BAG :PRIMARK
GLASSES : RAY BAN
PHOTO ; MARCELINA MAKUCH

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. jest dobrze, 10/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie genialne, masz przepiękne nogi!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń