SPRING IS SO CLOSE

Cześć Kochani ! Witam Was chyba po najdłuższej przerwie jaka tutaj była ,ale mam nadzieje że ostatniej :)
Mam dla Was wiosenny już post , chociaż za oknem znowu bardziej jesień niż wiosna ;/
Wybrałam czarną klasyczną spódnice z falbaną ,które ostatnio występują na każdej części garderoby. 
Zdecydowanie jestem ich zwolenniczką.
Do tego dobrałam satynowy top, i ponadczasową ramoneskę.
Stylizacje uzupełniłam czarnymi choker'ami, ozdobnymi rajstopami, czarnym plecakiem ze Stradivariusa oraz prostymi botkami na słupku.




























   
PHOTO AND MAKE-UP : NATALIA ŚLIWA 
SKIRT : BERSHKA
JACKET : STRADIVARIUS
SHOES : BERSHKA
BAG : STRADIVARIUS 
CHOKER : STRADIVARIUS 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Piękna stylizacja i świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to jest pogoria w DG ?
    Świetne zdjęcia, super wyglądasz :) kurtka podoba mi się
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, Pogoria w DG :)
      Dziękuję bardzo! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Stylizacja bardzo fajna, te rajstopki dodają charakteru :)

    zapraszam do obserwowania i odwiedzania http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń