Autumn color...

Hej hej :D
Witam Was moi drodzy w ta piękną, polska, złotą, jesień. Na zewnątrz powoli zaczyna się psuć pogoda, chociaż trzeba przyznać, że dość długo mieliśmy piękne słoneczne dni.
Jesień i zima  z reguły kojarzą się z ciemnymi smutnymi i przytłaczającymi kolorami.
Dlaczego właśnie na takie stawiamy ?
Przecież niska temperatura na zewnątrz nie powinna być tego powodem, wręcz przeciwnie powinniśmy chcieć rozweselać te szare dni kolorowymi stylizacjami, a nie jeszcze bardziej je przytłaczać :)
Ja zachęcam Was do sięgania po kolory. Jeśli wybierzecie odcienie niebieskiego ,róże ,pomarańcze ,ciemne czerwienie czy też kremowe pastele, na pewno nie będziecie NOT a raczej HOT, bo to własnie te kolory górują w tym sezonie :)
Mój outfit jest casualowy. Wybrałam sneakersy jak dla mnie idealne buty na tą porę roku, duży oversizowy sweterek w kolorze pastelowym i czarne jeansy.
Do tego trochę świecidełek :D białą małą torebkę i oczywiście coś co każdy powinien mieć w szafie: czarną ramoneskę. Na tej kurtce jeszcze nigdy się nie zawiodłam świetnie sprawdza się w różnych stylizacjach; od sportowych po eleganckie :)



















SWEATER : ATMOSPHERE 
SNEAKERS ;DEEZEE
SUNGLASSES ; RAYBAN 
BAG ; ATMOSPHERE
BRACELETS ; TROLL
JACKET ; H&M

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Warto chwytać ostatnie chwile ciepła i ładnej pogody :)). Ciekawa stylizacja, najlepszy ten różowy sweterek, świetny jest *.*
    Pozdrawiam :*.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi w oko wpadł Twój zegarek - takiego szukam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne adidasy:)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń