Break rules...

Witam Was moi Kochani, przepraszam za tak długą nieobecność, ale miałam dość dużo obowiązków i spraw na głowie ;/
Przechodząc do dzisiejszej stylizacji postawiłam na połączenie elementów typowych dla sportu i elegancji, czyli kolejno: bluzy i szpilek.
Jak mówi tytuł postanowiłam złamać pewne schematy które się przyjęły ,czyli łączenie bluzy ze spódniczka i szpilkami.
Pewnie dla niektórych jest to dość dziwne i zaskakujące połączenie ale jak widzicie całkiem dobrze wygląda ;)
Zresztą już kiedyś pisałam Wam o sportowej elegancji :)
Po drugie chciałam Wam pokazać że można łączyć granat z czarnym i  jeśli zrobimy to w odpowiedniej ilości i przełamiemy czymś innym to gwarantuje Wam że nie pożałujecie.
Pamiętajcie że moda to przede wszystkim zabawa która daje wiele możliwości :)
Warto czasem odejść od pewnym reguł ,zasad czy też schematów nie tylko w modzie :)
 I tym własnie akcentem zakończę.
Zapraszam do oglądania :)
























SKIRT ; SINSAY
BLOUSE ; SINSAY
HIGH HEELS : BERSHKA
BAG ; AVON
SUNGLASSES ;RAYBAN 

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Absolutnie fantastyczne zdjęcia.
    Zapraszam:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! sama nie raz mam ochotę połączyć styl sportowy z eleganckim, ale czasami brak mi odwagi.. Stylizacja bardzo fajna :)
    byłoby mi bardzo miło, gdybyś mnie zaobserwowała :) jest to dla mnie dość ważne, ponieważ interesuję się modą i chiałabym troszkę rozszerzyć moją działalność na szerszy krąg odbiorców
    pozdrawiam :) http://okulaaarnica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń