The last days of summer

Witam Was kochani !
Powoli zbliżamy się do końca wakacji ,nw jak Wy ale ja odpoczęłam ,aczkolwiek oczywiście mogłyby się jeszcze nie kończyć.
Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, szkoda tylko że rok szkolny nie leci w takim tempie ;/
No ale nic na to nie poradzimy cieszmy się więc ostatnim tygodniem wolnego i dobrze go wykorzystajmy tak abyśmy mieli co wspominać przez następne tygodnie roku szkolnego ;)

Jeśli chodzi o stylizacje ,postanowiłam jeszcze wykorzystać ostatnie dni lata i wybrałam letni kombinezon z H&M w bardzo klasycznych kolorach nawiązujący do azteckich wzorów
dobrałam do niego duży naszyjnik , czarne koturny i również czarną kopertówkę
Czyli lekko i letnie z nutką elegancji :)

























OVERALLS : H&M
NECKLACE : ATMOSPHERE
SANDALS : ALLEGRO
BAG : TROLL

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Piękny kombinezon :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie i pięknie :)
    Sandałki bardzo przypadły mi do gustu, a stylizacja w moich kolorach :) Zazdroszczę figury! W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) cieszę się że się podoba ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. świetna stylizacja ! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz :)
    Ja też odpoczęła, ale już odliczam do kolejnych wakacji!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń