Zabawa stylami...

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje którą nie do końca da się zaliczyć do konkretnego stylu stąd taki a nie inny tytuł :)
Burgundowa koszulka to połączenie boho i rocka ,długa czarna kamizelka to boho ale dodałam do wszystkiego sportowe buty.
A więc można powiedzieć że połączyłam kilka stylów w jednej stylizacji.
Taki outfit możecie wykorzystać na wiele okazji ,spotkanie z przyjaciółmi ,spacer ,zakupy jak i koncert :)


















TOP : ATMOSPHERE 
SHORTS ;ATMOSPHERE 
VEST : ATMOSPHERE
SNEAKERS : NIKE
SUNGLASSES ;SINSAY

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. świetny look:) super top i narzutka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. najładniejsza dziewczyna w Myszkowie :) ~ cichy wielbiciel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może się ujawnisz ;D

      Usuń
    2. hm, może jak kiedyś będziemy mieć okazję porozmawiać i mnie upijesz to powiem że to ja :D

      Usuń
    3. z resztą, Tobie to chyba Tilu się podoba ;p

      Usuń
    4. Hahahahha dobre ,lepszego dowcipu dawno nie słyszałam ,z Szymonem sie tylo kolegujemy :) Zresztą myślę że to nie jest rozmowa na bloga. My sie wql znamy ?

      Usuń
    5. fajnie że udało mi się Cie rozbawić ;D zgadzam sie, to nie jest rozmowa na bloga, znamy się, słabo, ale jednak ;)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Bluzka z frędzlami geeenialna :)

    OdpowiedzUsuń