2 w 1...

Cześć Kochani !

Dzisiaj przygotowałam dla Was outfit na dwa sposoby.
Połączyłam koszulkę i spodenki czyli dwie części garderoby po które najczęściej sięgamy latem ,
Jednak nie są one zwyczaje nie są to jeansowe spodenki i biały t-shirt ,koszulka jest asymetryczna z przedłużanymi bokami z przewiewnego materiału takiego samego jak spodenki które mogą wydawać się spódniczką nie są też obcisłe tylko luźne,cały komplet byłby dość ponury gdyby nie neonowe elementy na spodenkach. 
I w ten oto sposób otrzymałam "inny" zestaw łącząc zwykłe części garderoby.
Na początku napisałam Wam że przygotowałam go na dwa sposoby
1. To włączenie do zestawu szpilek które zawsze dodają elegancji no i ciut niewygody :D
2 Natomiast to połączenie espadryli z kapeluszem który jest niezbędny w lato.
A więc otrzymałam dwa zestawy i każdy z nich można wykorzystać na inną okazje ,nie zmieniając zbyt wiele :)
Mam nadzieje że nie przynudzam ,i że da się jakoś czytać to co pisze ;p
Musicie mi wybaczyć ale nie jestem w tym za dobra ;)





































HAT : RESERVED 
SUNGLASSES ; RAY BAN
T-SHIRT ;BERSHKA 
SHORTS ; BERSHKA 
ESPADRILLES ; DEEZEE
WATCH ; LORUS
BAG ;RESERVED 
PINS ;BERSHKA 

  

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze: