Sporty elegance

Cześć Kochani !
Dzisiaj mam dla Was elegancką a zarazem sportową stylizacje ,czyli świetne rozwiązanie dla tych którzy lubią wyglądać elegancko ,szykownie i z klasą a zarazem wygodnie.

Elegancja to nie futro z norek ,ale prostota i skromność.
Elegancja to klasyka

Ja wybrałam kolor czarny ,który był jest i zawsze będzie modny ,czerń jest uniwersalna, bezpieczna dodatkowo zawsze kojarzy się z elegancją, a z minimalną ilością dodatków wygląda naprawdę świetnie.
Wybrałam czerń w wersji total look ,czyli od stóp do głów ,małym dodatkiem była kolorowa apaszka z House ,połączyłam to z niezastąpionymi roshe run'ami




























JEANS : NELLY.COM
T-SHIRT :NEW YORKER
JACKET : RESERVED
SHOES : NIKE
GLASSES :RYN-BAN
BAG : FLORA&CO
NECKLACES : SINSAY
WATCH :AVON
PHOTO :MARCELINA MAKUCH

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze: