I came back...

Witam Was moi kochani w Nowym Roku !
Mam nadzieję że Wasze imprezy Sylwestrowe były udane i spełniły Wasze oczekiwania :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować ,wygodną zimową stylizacje w której wybrałam się na kawę z przyjaciółką ,niestety pogoda nie dopisała i musiałyśmy zmagać się z deszczem ;)
Postawiłam na coś ciepłego i jak już wspomniałam wygodnego ,bo szczerze przyznam że nie jestem fanką zimy której w tym roku udało się mnie zaskoczyć ;c
Wybrałam więc ciepły płaszczyk ze Stradivariusa i wygodne botki trapery również ze Stradivariusa,
do tego wygodne dresy z sinsaya i moja ulubiona czapka beanie :3
Nie wiem czy jesteście fanami czegoś luzackiego ,ale mam taką cichą nadzieje :D
Do zobaczenia ;)


























CAP : RESERVED 
GLOVES : RESERVED 
CIRCLE SCARF :RESERVED 
COAT : STRADIVARIUS 
BOOTS :STRADIVARIUS 
TRACKSUITS :SINSAY 
T-SHIRT : SINSAY 
BLOUSE : SINSAY
BAG :SINSAY
WATCH : AVON 

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze: