Last days of holidays

Wakacje i po wakacjach ,niestety został tylko tydzień którego trzeba dobrze wykorzystać :)
Czas odpoczynku i ładowania baterii niestety dobiega końca ,mam nadzieję że udało Wam się wypocząć bo mi z całą pewnością tak ! Trochę z rodziną trochę z przyjaciółmi ,było dużo niezapomnianych dni i chwil  Oczywiście za wszystko im jeszcze raz dziękuję ,bo bez Nich to nie to samo co z Nimi  <3
Mam dla Was jeszcze letnią stylizację ,choć pogoda ostatnio się pogorszyła ;/
Kremowa sukienka z TOPSHOP'u tym razem połączona z płaskimi sandałkami.
Od niedawna możecie również śledzić mnie na Modnapolka.pl proszę oto link :http://modnapolka.pl/profile/moniaaa/feed
Zapraszam również na mojego instagrama gdzie trochę więcej mojego życia prywatnego  i codzienności :3
http://instagram.com/definitelyfashionablebymona




















SANDALS : ATMOSPHERE 
BRACELETS : ATMOSPHERE 
WRISTWATCH :RESERVED
GLASSES : SINSAY
BAG : ATMOSPHERE
DRESS : TOPSHOP 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Piękny zegarek i miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie powinnaś się więcej uśmiechać!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w każdym stroju:)

    OdpowiedzUsuń