A beautiful day

To już druga próba założenia bloga. Za pierwszym razem były małe problemy techniczne, ale to może po to, żeby zacząć od nowa, żeby zacząć lepiej. Taki blog był od zawsze moim marzeniem, teraz jest również pewną odskocznią od życia codziennego. Chciałabym, żebyście pomogli mi w realizacji planów z nim związanych, odwiedzajcie mnie często 
 Mam nadzieję, że kolejna próba utworzenia go nie pójdzie na marne.

Nowy rok ,nowe postanowienia ,nowi ludzie, nowe wspomnienia,  nowe przeżycia i wiele wiele innych rzeczy :)

A więc życzę wam żeby ten nowy 2014 rok był lepszy od 2013 ,abyście żyli chwilą , i mniej się zamartwiali w końcu życie jest tylko jedno ;) Tak więc bądźcie optymistami :) i dajcie sie czasami ponieść emocjom.
Jednym słowem zacznijcie ten rok lepiej :)

                                 
















LEGGINSY : RESERVED
BLOUSE : SINSAY
GLASSES :REPORTER 
HEADPHONES : SONY
SNEAKERS : CONVERSE

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjecia i stylizacja również.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ładnie,
    Wyglądasz pięknie,
    Wyglądasz ślicznie,
    Wyglądasz bosko,
    Wyglądasz jak milion dolarów,
    Wyglądasz zajebiście Monia!!! <3
    Jak mówiłam ci już zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam... Jestem Zainteresowany współpracą z Tobą :)
    Czy mogłabyś odpowiedzieć na 2 pytanka :
    1.Czy marzyłaś kiedyś o karierze Modelki?
    2.Jaki był/jest twój ulubiony serial (jeśli zmieniły Ci się gusta powiedz oba )
    Pozdrawiam: Szymon Grucha (Po odpowiedzeniu na pytania, dane kontaktowe podam osobiście na Gmaila )

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, na te i inne pytania odpowiem Panu ,w wiadomościach prywatnych prosze pisac na mojego gmaila bądź na prywatnego e-maila, który jest podany w jedyn z postów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń